Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7133
Назва: Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях
Автори: Колодинський, С.Б.
Брітченко, І.Г.
Білега, Е.В.
Ключові слова: інноваційний менеджмент
стратегічні маркетингові дослідження
інтелектуальні продукти
науково-дослідні процеси
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7133
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях.pdfСтаття3,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.