Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7136
Назва: Маркетингова орієнтація розвитку підприємства
Автори: Риляков, В.В.
Ключові слова: маркетинг
підприємство
ринок
споживач
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються сутність та зміст маркетингової орієнтації розвитку будівельного підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7136
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова орієнтація розвитку підприємства.pdfСтаття6,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.