Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7248
Title: Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації
Authors: Педько, І.А.
Сахацький, М.П.
Баланюк, І.Ф
Запша, Г.М.
Клочан, В.В.
Keywords: розвиток
наукова праця
конференція
Issue Date: 2018
Abstract: У Збірнику наукових праць подаються наукові пошуки як авторитетних вчених, так і молодих дослідників та студентів, які досліджують проблеми високоефективного функціонування господарських комплектів.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7248
Appears in Collections:2018р.
2018р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materali_konferencyi-24_04_2018-ODABA_kafedra-marketingu.pdfСтаття1,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.