Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7248
Назва: Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації
Автори: Педько, І.А.
Сахацький, М.П.
Баланюк, І.Ф
Запша, Г.М.
Клочан, В.В.
Ключові слова: розвиток
наукова праця
конференція
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У Збірнику наукових праць подаються наукові пошуки як авторитетних вчених, так і молодих дослідників та студентів, які досліджують проблеми високоефективного функціонування господарських комплектів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7248
Розташовується у зібраннях:2018р.
2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materali_konferencyi-24_04_2018-ODABA_kafedra-marketingu.pdfСтаття1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.