Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоханський, Є.В.-
dc.contributor.authorЗахарченко, О.В.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:21:27Z-
dc.date.available2018-11-12T09:21:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7256-
dc.description.abstractВ даній статті визначена сутність складових, які створюють позитивний імідж підприємствам при виході на зовнішній ринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.titleСкладові створення позитивного іміджу підприємств на зовнішніх ринкахuk_UA
Appears in Collections:2018р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.