Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7256
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоханський, Є.В.-
dc.contributor.authorЗахарченко, О.В.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:21:27Z-
dc.date.available2018-11-12T09:21:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7256-
dc.description.abstractВ даній статті визначена сутність складових, які створюють позитивний імідж підприємствам при виході на зовнішній ринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.titleСкладові створення позитивного іміджу підприємств на зовнішніх ринкахuk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Складові створення позитивного іміджу підприємств на зовнішніх ринках.pdfСтаття4,2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.