Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7256
Назва: Складові створення позитивного іміджу підприємств на зовнішніх ринках
Автори: Коханський, Є.В.
Захарченко, О.В.
Ключові слова: підприємство
імідж
ринок
глобалізація
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В даній статті визначена сутність складових, які створюють позитивний імідж підприємствам при виході на зовнішній ринок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7256
Розташовується у зібраннях:2018р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.