Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2018-11-23T10:46:48Z-
dc.date.available2018-11-23T10:46:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-9934-571-51-0-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7302-
dc.description.abstractСфери використання оцінювання вартості бренда: фінансова (планування злиттів і поглинань; податкове планування; бухгалтерський облік та звітність; ліцензування і франчайзинг; забезпечення запозичень; відносини з інвесторами); нефінансова (управління брендом; формування портфеля брендів; стратегічне маркетингове планування; внутрішні комунікації; складання маркетингового бюджету; правові документи). Напрями вдосконалення бренд-менеджменту для будівельних підприємств повинні реалізовуватися через зростання рівня якості маркетингової діяльності будівельних підприємств тому, що створення повноцінного бренду в умовах високої конкуренції неможливе без систематичної маркетингової підтримки. Враховуючи результати наукових досліджень, також пропонується проводити усереднену оцінку вартості бренду будівельних бізнес-організацій.uk_UA
dc.publisherInternational Scientific Conference Modern Economic Research: Theory, Methodology, Strategy: Conference Proceedings, Part II, September 28: Kielce, Poland: Baltija Publishing.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;р.45-48-
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМетодичний інструментарій бренд-менеджменту будівельних бізнес-організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.