Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7302
Title: Методичний інструментарій бренд-менеджменту будівельних бізнес-організацій
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: будівництво
методологія
менеджмент
маркетинг
Issue Date: 2018
Publisher: International Scientific Conference Modern Economic Research: Theory, Methodology, Strategy: Conference Proceedings, Part II, September 28: Kielce, Poland: Baltija Publishing.
Series/Report no.: ;р.45-48
Abstract: Сфери використання оцінювання вартості бренда: фінансова (планування злиттів і поглинань; податкове планування; бухгалтерський облік та звітність; ліцензування і франчайзинг; забезпечення запозичень; відносини з інвесторами); нефінансова (управління брендом; формування портфеля брендів; стратегічне маркетингове планування; внутрішні комунікації; складання маркетингового бюджету; правові документи). Напрями вдосконалення бренд-менеджменту для будівельних підприємств повинні реалізовуватися через зростання рівня якості маркетингової діяльності будівельних підприємств тому, що створення повноцінного бренду в умовах високої конкуренції неможливе без систематичної маркетингової підтримки. Враховуючи результати наукових досліджень, також пропонується проводити усереднену оцінку вартості бренду будівельних бізнес-організацій.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7302
ISBN: 978-9934-571-51-0
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.