Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7302
Назва: Методичний інструментарій бренд-менеджменту будівельних бізнес-організацій
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: будівництво
методологія
менеджмент
маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: International Scientific Conference Modern Economic Research: Theory, Methodology, Strategy: Conference Proceedings, Part II, September 28: Kielce, Poland: Baltija Publishing.
Серія/номер: ;р.45-48
Короткий огляд (реферат): Сфери використання оцінювання вартості бренда: фінансова (планування злиттів і поглинань; податкове планування; бухгалтерський облік та звітність; ліцензування і франчайзинг; забезпечення запозичень; відносини з інвесторами); нефінансова (управління брендом; формування портфеля брендів; стратегічне маркетингове планування; внутрішні комунікації; складання маркетингового бюджету; правові документи). Напрями вдосконалення бренд-менеджменту для будівельних підприємств повинні реалізовуватися через зростання рівня якості маркетингової діяльності будівельних підприємств тому, що створення повноцінного бренду в умовах високої конкуренції неможливе без систематичної маркетингової підтримки. Враховуючи результати наукових досліджень, також пропонується проводити усереднену оцінку вартості бренду будівельних бізнес-організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7302
ISBN: 978-9934-571-51-0
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичний інструментарій бренд-менеджменту будівельних бізнес-організацій.pdfОсновна стаття207,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.