Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7332
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХмарук, О.В.-
dc.contributor.authorСелезньова, О.О.-
dc.date.accessioned2018-12-06T09:51:02Z-
dc.date.available2018-12-06T09:51:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7332-
dc.description.abstractВ статті розкривається зміст чотирьох груп факторів, що впливають на поведінку споживачів товарів промислового призначення, а саме: фактори зовнішнього середовища і міжособистісних відносин, організаційні та особистісні.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпромислові товариuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОсновні фактори, що впливають на поведінку покупців товарів промислового призначенняuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.