Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7332
Название: Основні фактори, що впливають на поведінку покупців товарів промислового призначення
Авторы: Хмарук, О.В.
Селезньова, О.О.
Ключевые слова: маркетинг
промислові товари
споживча поведінка
підприємство
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): В статті розкривається зміст чотирьох груп факторів, що впливають на поведінку споживачів товарів промислового призначення, а саме: фактори зовнішнього середовища і міжособистісних відносин, організаційні та особистісні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7332
Располагается в коллекциях:2017р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.