Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7332
Назва: Основні фактори, що впливають на поведінку покупців товарів промислового призначення
Автори: Хмарук, О.В.
Селезньова, О.О.
Ключові слова: маркетинг
промислові товари
споживча поведінка
підприємство
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається зміст чотирьох груп факторів, що впливають на поведінку споживачів товарів промислового призначення, а саме: фактори зовнішнього середовища і міжособистісних відносин, організаційні та особистісні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7332
Розташовується у зібраннях:2017р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.