Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7523
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНазаренко, О.А.-
dc.contributor.authorНазаренко, О.А.-
dc.contributor.authorСтехун, А.А.-
dc.date.accessioned2019-04-24T07:10:23Z-
dc.date.available2019-04-24T07:10:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7523-
dc.description.abstractОстаннім часом проглядається тенденція більш тривалої і активної роботи зі слабкими студентами. З цією метою організовані заняття, так званого, повторного курсу навчання, проводиться багато індивідуальних занять, консультацій. Студентам же, які мають більш високий рівень знань, який розуміє відразу ідею рішення, не потрібно і не цікаво вирішувати багато однотипних завдань. Увага таких студентів потрібно направляти на вирішення більш серйозних і складних проблем. В рамках досить стислого навчального курсу це не надається можливим, тому більша частина математичного потенціалу таких студентів залишається нереалізованою. З цією метою для роботи з обдарованими студентами на кафедрі вищої математики ОДАБА проводяться заняття математичного гуртка. За час олімпіадного руху на кафедрі накопичено певний досвід у проведенні занять математичного гуртка, складанні конкурсних олімпіадних завдань і в проведенні математичних олімпіад.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectолімпіадаuk_UA
dc.subjectОДАБАuk_UA
dc.titleМатематичний гурток як способ вдосконалення самостійної роботи студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАТЕМАТИЧНИЙ ГУРТОК ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ.pdfСтаття357,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.