Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7523
Назва: Математичний гурток як способ вдосконалення самостійної роботи студентів
Автори: Назаренко, О.А.
Назаренко, О.А.
Стехун, А.А.
Ключові слова: олімпіада
ОДАБА
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Ч.2;
Короткий огляд (реферат): Останнім часом проглядається тенденція більш тривалої і активної роботи зі слабкими студентами. З цією метою організовані заняття, так званого, повторного курсу навчання, проводиться багато індивідуальних занять, консультацій. Студентам же, які мають більш високий рівень знань, який розуміє відразу ідею рішення, не потрібно і не цікаво вирішувати багато однотипних завдань. Увага таких студентів потрібно направляти на вирішення більш серйозних і складних проблем. В рамках досить стислого навчального курсу це не надається можливим, тому більша частина математичного потенціалу таких студентів залишається нереалізованою. З цією метою для роботи з обдарованими студентами на кафедрі вищої математики ОДАБА проводяться заняття математичного гуртка. За час олімпіадного руху на кафедрі накопичено певний досвід у проведенні занять математичного гуртка, складанні конкурсних олімпіадних завдань і в проведенні математичних олімпіад.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7523
Розташовується у зібраннях:2019р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.