Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7531
Назва: Методичні труднощі при викладаннні дисципліни " безпека життєдіяльності та охорони праці"
Автори: Дашковська, О.П.
Книш, О.І.
Ключові слова: БДЖ
охоронапраці
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Ч.2;
Короткий огляд (реферат): БЖД – наука про розвиток систем у надзвичайних ситуаціях. Вона забезпечує рішення проблем, прогнозування небезпек, методів їх локалізації і попередження наслідків. Завданням безпеки життєдіяльності є розробка методів прогнозування небезпеки, вивчення ідентифікації шкідливих факторів, їх впливу на людину і довкілля. Дисципліна «БЖД» вивчається на першому курсі. І це вірно. Тому що, після закінчення школи,студент виходить в «Великий Світ», де існує дуже багато небезпек. Тому безпека життєдіяльності і повинна допомагати студентові адаптуватися в новий життєвий простір.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7531
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНІ ТРУДНОЩІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ.pdfСтаття350,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.