Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7531
Назва: | Методичні труднощі при викладаннні дисципліни " безпека життєдіяльності та охорони праці" |
Автори: | Дашковська, О.П. Книш, О.І. |
Ключові слова: | БДЖ охоронапраці |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.2; |
Короткий огляд (реферат): | БЖД – наука про розвиток систем у надзвичайних ситуаціях. Вона забезпечує рішення проблем, прогнозування небезпек, методів їх локалізації і попередження наслідків. Завданням безпеки життєдіяльності є розробка методів прогнозування небезпеки, вивчення ідентифікації шкідливих факторів, їх впливу на людину і довкілля. Дисципліна «БЖД» вивчається на першому курсі. І це вірно. Тому що, після закінчення школи,студент виходить в «Великий Світ», де існує дуже багато небезпек. Тому безпека життєдіяльності і повинна допомагати студентові адаптуватися в новий життєвий простір. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7531 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИЧНІ ТРУДНОЩІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ.pdf | Стаття | 350,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.