Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7676
Titel: Методологічне обгрунтування наукового пізнання професійної підготовки майбутні викладачів ВТНЗ
Autoren: Єрмакова, С.С.
Stichwörter: Пріоритети
ВТНЗ
Erscheinungsdatum: 2019
Serie/Report Nr.: Ч.1;
Zusammenfassung: Пріоритети державної політики в галузі вищої технічної освіти лежать у площинні створення передумов для випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ, забезпечення можливостей для оволодіння професійною кваліфікацією і компетентністю, що дасть змогу майбутньому фахівцеві вибудувати траєкторію свого особистісного-професійного зростання. Так, дослідження стану професійної підготовки викладачів ВТНЗ можливе на кількох рівнях методологічного аналізу: перший здійснюється на засадах загальнофілософського розуміння проблеми пізнання і самопізнання, основним засобом яких є розвиток; другий аргументується вибором й обґрунтуванням методологічних засад дослідження процесу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ, а третій – конкретизується визначенням сукупності методів моніторингового дослідження стану сформованості готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності, що включає розроблення моніторингової технології професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ відповідно до визначених методологічних положень із урахуванням особливостей їхнього професійного становлення.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7676
Enthalten in den Sammlungen:2019р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ... (pdf.io).pdfСтаття43,16 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.