Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7838
Название: До питання ідентифікації системи коливань підвіски транспортного засоба
Авторы: Бондаренко, А.Є.
Місько, Є.М.
Ключевые слова: ідентифікація системи коливань
підвіска транспортного засоба
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): При створенні повної просторової моделі руху транспортного засобудля аналізу стійкості та керованості,окрім основних параметрів та моделей необхідна модель роботи підвіски транспортного засобу з урахуванням сприймаємих нерівностей від дорожнього полотна. При наїзді на дорожню нерівність колесами передньої вісі автомобіля, пружний та демпфуючий елементи підвіски поглинає частину енергії, а інша частина енергії передається на кузов, поки всю енергію не поглине демпфуючий елемент. При цьому центр мас мав би виконати простий ідеальний рух вертикального переміщення центра мас відносно задньої вісі. Але наявність різниці в жорсткості передньої та задньої підвіски, а також не пропорційне положення центра мас призводить до появи складного руху центра мас автомобіля з обертанням в поперечній вісі та вертикальним переміщенням, що відповідає реальній системі з двома ступенями свободи. Данну систему аналітично описати можливо, але аналітично розв’язати не можливо.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7838
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
До питання ідентифікації систем коливань підвіски транспортного засоба.pdfОсновна стаття981,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.