Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7838
Title: До питання ідентифікації системи коливань підвіски транспортного засоба
Authors: Бондаренко, А.Є.
Місько, Є.М.
Keywords: ідентифікація системи коливань
підвіска транспортного засоба
Issue Date: 2019
Abstract: При створенні повної просторової моделі руху транспортного засобудля аналізу стійкості та керованості,окрім основних параметрів та моделей необхідна модель роботи підвіски транспортного засобу з урахуванням сприймаємих нерівностей від дорожнього полотна. При наїзді на дорожню нерівність колесами передньої вісі автомобіля, пружний та демпфуючий елементи підвіски поглинає частину енергії, а інша частина енергії передається на кузов, поки всю енергію не поглине демпфуючий елемент. При цьому центр мас мав би виконати простий ідеальний рух вертикального переміщення центра мас відносно задньої вісі. Але наявність різниці в жорсткості передньої та задньої підвіски, а також не пропорційне положення центра мас призводить до появи складного руху центра мас автомобіля з обертанням в поперечній вісі та вертикальним переміщенням, що відповідає реальній системі з двома ступенями свободи. Данну систему аналітично описати можливо, але аналітично розв’язати не можливо.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7838
Appears in Collections:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.