Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882
Titel: Інтерактивні стратегії професійної підготовки в освітньому процесі ВТНЗ
Autoren: Єрмакова, С.С.
Іванова, О.С.
Stichwörter: професійна підготовка
освітній процес
Erscheinungsdatum: 2019
Zusammenfassung: Пріоритети державної політики в галузі вищої технічної освіти лежать у площинні створення передумов для випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ, забезпечення можливостей для оволодіння професійною кваліфікацією і компетентністю, що дасть змогу майбутньому фахівцеві вибудувати траєкторію свого особистісного-професійного зростання. Так, дослідження стану професійної підготовки викладачів ВТНЗ можливе на кількох рівнях методологічного аналізу: базується на засадах загальнофілософського розуміння проблеми пізнання і самопізнання, аргументується вибором й обґрунтуванням методологічних засад дослідження процесу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ, конкретизується визначенням сукупності методів моніторингового дослідження стану сформованості готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Інтерактивні стратегії професійної підготовки....pdfОсновна стаття1,16 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.