Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7996
Titel: Розвиток маркетингу містобудування
Autoren: Сахацький, М.П.
Stichwörter: розвиток будівельної галузі
маркетинг
містобудування
Erscheinungsdatum: 2019
Zusammenfassung: Актуальність науково-прикладного опрацювання проблеми розвитку маркетингу містобудування зумовлюється: - важливістю отримання кожним будівельним підприємством гарантій на покриття понесених витрат і отримання прибутку, що забезпечує подальше розширене відтворення; - впливовістю будівельної галузі на інші сектора економіки та господарський комплекс в цілому завдяки мультиплікаційній дії в процесі будівництва, ремонту та реконструкції приміщень і споруд, що повинні відповідати вимогам сьогодення; - глобальністю розвитку маркетингу містобудування, бо стосується всіх країн світу, включно з економічно високорозвиненими, торкається конкретної людини та охоплює економічну, соціальну, екологічну та інституціональну складові життєдіяльності кожної громади й виходить за межі нашого планетарного простору.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7996
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Розвиток маркетингу містобудування.pdfОсновна стаття1,06 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.