Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7996
Title: Розвиток маркетингу містобудування
Authors: Сахацький, М.П.
Keywords: розвиток будівельної галузі
маркетинг
містобудування
Issue Date: 2019
Abstract: Актуальність науково-прикладного опрацювання проблеми розвитку маркетингу містобудування зумовлюється: - важливістю отримання кожним будівельним підприємством гарантій на покриття понесених витрат і отримання прибутку, що забезпечує подальше розширене відтворення; - впливовістю будівельної галузі на інші сектора економіки та господарський комплекс в цілому завдяки мультиплікаційній дії в процесі будівництва, ремонту та реконструкції приміщень і споруд, що повинні відповідати вимогам сьогодення; - глобальністю розвитку маркетингу містобудування, бо стосується всіх країн світу, включно з економічно високорозвиненими, торкається конкретної людини та охоплює економічну, соціальну, екологічну та інституціональну складові життєдіяльності кожної громади й виходить за межі нашого планетарного простору.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7996
Appears in Collections:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розвиток маркетингу містобудування.pdfОсновна стаття1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.