Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8034
Назва: Сучасні технології управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Автори: Селезньова, О.О.
Ключові слова: сучасні технології управління
управління маркетинговою діяльністю
будівельні підприємства
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Будівельні підприємства знаходяться на початку процесу стрімкого формування четвертої науково-технічної революції, деякі моменти якої виділимо нижче. 1. Концепція залучення роботів у будівництво стає важливим завданням для архітектурно-будівельних компаній, особливо для тих, які використовують технології будівельно-інформаційного моделювання (БІМ-технології). Такі підприємства роблять ставку на підвищення продуктивності і прискорення процесу проектування за рахунок роботизації. Архітектор віддалено керує системою, коригуючи план будівництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8034
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні технології управління....pdfОсновна стаття959,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.