Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8665
Назва: Інноваційний підхід у викладанні рисунка для студентів-архітекторів
Автори: Григор'єва, В.Б.
Споденюк, С.І.
Поронік, Е.Г.
Ключові слова: рисунок
студенти
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Бібліографічний опис: с.135
Короткий огляд (реферат): Сучасні студенти постійно стикаються з потоком інформації через інтернет-ресурси, і вони вже не можутьусвідомлювати себе без віртуального середовища і цифрових носіїв. Тому викладання стане більш ефективне, якщо в процесі навчання буде впроваджуватися сучасний інноваційний підхід, пов'язаний з цифровим простором.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8665
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.