Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8694
Назва: Арт-интерпретация коммерческих задач в художественном дизайне торговых витрин
Автори: Тюрикова, О.М.
Титинов, В.В.
Погорелов, О.А.
Недошитко, О.М.
Ключові слова: дизайн
арт-интерпретация
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Бібліографічний опис: с.160
Короткий огляд (реферат): Арт-интерпретация коммерческих задач осуществляется средствами художественного дизайна, в сферу задач которого входит поиск средств: коммуникации и интеракции, просвещения и пропаганды, информации и ориентации, манипуляции и провокации, создания позитивного оригинального имиджа и подчёркивание статуса, формирования гедонистических переживаний: удовольствия, эмоционального подъёма, повышения самооценки и пр.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8694
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.