Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБикова, С.В.-
dc.date.accessioned2020-08-26T10:08:28Z-
dc.date.available2020-08-26T10:08:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.258uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788-
dc.description.abstractКогнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне.uk_UA
dc.publisherТези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академіїuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкогнітивні фільтриuk_UA
dc.titleКогнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.