Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Назва: Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі
Автори: Бикова, С.В.
Ключові слова: навчальний процес
когнітивні фільтри
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Бібліографічний опис: с.258
Короткий огляд (реферат): Когнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.