Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Назва: | Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі |
Автори: | Бикова, С.В. |
Ключові слова: | навчальний процес когнітивні фільтри |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Бібліографічний опис: | с.258 |
Короткий огляд (реферат): | Когнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі.pdf | 252,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.