Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Titel: Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі
Autoren: Бикова, С.В.
Stichwörter: навчальний процес
когнітивні фільтри
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Zitierform: с.258
Zusammenfassung: Когнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.