Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Titel: | Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі |
Autoren: | Бикова, С.В. |
Stichwörter: | навчальний процес когнітивні фільтри |
Erscheinungsdatum: | 2020 |
Herausgeber: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Zitierform: | с.258 |
Zusammenfassung: | Когнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788 |
Enthalten in den Sammlungen: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі.pdf | 252,69 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.