Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8950
Назва: | Особливості організації навчального процесу на третьому освітньо-науковому рівні |
Автори: | Клименко, Є.В. |
Ключові слова: | організація освітньо-науковий рівень |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.168 |
Короткий огляд (реферат): | Третій освітньо-науковий рівень вищої освіти призначений для підготовки докторів філософії за відповідним напрямком та освітньо-науковою програмою. Він передбачає набуття здобувачами вищої освіти здатності розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8950 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості організації навчального процесу на третьому освітньо-науковому рівні.pdf | 363,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.