Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРезніченко, М.І.-
dc.date.accessioned2020-10-05T07:35:49Z-
dc.date.available2020-10-05T07:35:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.201uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967-
dc.description.abstractАналіз стану художньої освіти за умов Болонської угоди висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» процесу художньої підготовки студентів, що передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом, тобто виконання завдань в умовах поза аудиторної роботи.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectхудожня підготовкаuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.titleПедагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Педагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентів.pdf362,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.