Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, М.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T07:35:49Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T07:35:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.201 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967 | - |
dc.description.abstract | Аналіз стану художньої освіти за умов Болонської угоди висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» процесу художньої підготовки студентів, що передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом, тобто виконання завдань в умовах поза аудиторної роботи. | uk_UA |
dc.publisher | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. | uk_UA |
dc.subject | художня підготовка | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.title | Педагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2020р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентів.pdf | 362,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.