Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967
Назва: Педагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентів
Автори: Резніченко, М.І.
Ключові слова: художня підготовка
аналіз
Дата публікації: 2020
Видавництво: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Бібліографічний опис: с.201
Короткий огляд (реферат): Аналіз стану художньої освіти за умов Болонської угоди висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» процесу художньої підготовки студентів, що передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом, тобто виконання завдань в умовах поза аудиторної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.