Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967
Назва: | Педагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентів |
Автори: | Резніченко, М.І. |
Ключові слова: | художня підготовка аналіз |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.201 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз стану художньої освіти за умов Болонської угоди висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» процесу художньої підготовки студентів, що передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом, тобто виконання завдань в умовах поза аудиторної роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8967 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічний погляд на проблему художньої підготовки студентів.pdf | 362,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.