Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9114
Title: Culturological aspects of teaching The history of fine arts
Authors: Gerasimova, D.L.
Kopylova, N.O.
Keywords: культурологічний підхід
історія образотворчого мистецтва
культура
методологія
духовне та естетичне виховання
Issue Date: 2020
Publisher: ПТІАУ
Citation: с.321-331
Abstract: Стаття розглядає культурологічні аспекти викладання навчальної дисципліни «Історія образотворчого мистецтва». Культурологічна спрямованість курсу дозволяє на історико-культурному матеріалі виділити закономірності та особливості еволюції мистецтва від архаїчних часів до сьогодення. Здійснено аналіз вітчизняних навчальних посібників та навчальних і робочих програм з історії образотворчого мистецтва (історії мистецтв) останніх років. Провідним завданням статті є акцентування ролі дисциплін у вивченні та викладанні історії мистецтва. Представлено сукупність теоретико- методологічних прийомів та методів культурологічних досліджень, які уможливлюють найбільш повне розкриття предмету, мети та завдань курсу «Історія образотворчого мистецтва». Запропоновано розширення методологічного інструментарію викладання історії мистецтва, зокрема за рахунок семіотичного та гендерного підходів. Дослідження торкається питань духовного та естетичного виховання майбутніх фахівців, а також проблематики культурного діалогу викладача і студента.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9114
Appears in Collections:Сборник ПТИАУ №20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Culturological aspects of teaching The history of fine arts.pdf3,94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.