Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9114
Назва: Culturological aspects of teaching The history of fine arts
Автори: Gerasimova, D.L.
Kopylova, N.O.
Ключові слова: культурологічний підхід
історія образотворчого мистецтва
культура
методологія
духовне та естетичне виховання
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПТІАУ
Бібліографічний опис: с.321-331
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає культурологічні аспекти викладання навчальної дисципліни «Історія образотворчого мистецтва». Культурологічна спрямованість курсу дозволяє на історико-культурному матеріалі виділити закономірності та особливості еволюції мистецтва від архаїчних часів до сьогодення. Здійснено аналіз вітчизняних навчальних посібників та навчальних і робочих програм з історії образотворчого мистецтва (історії мистецтв) останніх років. Провідним завданням статті є акцентування ролі дисциплін у вивченні та викладанні історії мистецтва. Представлено сукупність теоретико- методологічних прийомів та методів культурологічних досліджень, які уможливлюють найбільш повне розкриття предмету, мети та завдань курсу «Історія образотворчого мистецтва». Запропоновано розширення методологічного інструментарію викладання історії мистецтва, зокрема за рахунок семіотичного та гендерного підходів. Дослідження торкається питань духовного та естетичного виховання майбутніх фахівців, а також проблематики культурного діалогу викладача і студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9114
Розташовується у зібраннях:Сборник ПТИАУ №20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Culturological aspects of teaching The history of fine arts.pdf3,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.