Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Grigoryeva, V.B. | - |
dc.contributor.author | Spodeniuk, S.I. | - |
dc.contributor.author | Poronik, E.G. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-05T11:20:16Z | - |
dc.date.available | 2021-01-05T11:20:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.306-312 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118 | - |
dc.description.abstract | В методичній літературі існує штучне розділення образотворчої культури архітектора на дві складові: художню та проектну. Однак у сучасних дослідженнях приділяється недостатньо уваги розвитку композиційного мислення студентів як важливого чинника їх об’єднання. Композиційне мислення виявляється в композиційній діяльності, що є специфічною якістю пізнавальної діяльності в мистецтві. Композиційна діяльність передбачає як інтелектуальні (розумові операції), так і практичні (образотворчі) дії. Системний підхід до розвитку розумових та практичних дій студентів на заняттях з дисципліни «Рисунок» формує необхідний рівень композиційної діяльності для вирішення художніх та практичних задач у майбутній професії. В статті проаналізовані деякі особливості формування навичок композиційної діяльності студентів-архітекторів на завершальному етапі вивчення образотворчої грамоти. За результатами першого етапу констатуючого експерименту були визначені критерії навичок композиційної діяльності та три рівні сформованості цих навичок у студентів-архітекторів в результаті розробленої методики. | uk_UA |
dc.publisher | ПТІАУ | uk_UA |
dc.subject | архітектурна освіта | uk_UA |
dc.subject | композиційне мислення | uk_UA |
dc.subject | композиційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | навичка композиційної діяльності | uk_UA |
dc.subject | критерії та рівні сформованості композиційної діяльності | uk_UA |
dc.title | Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Сборник ПТИАУ №20 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students.pdf | 3,16 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.