Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGrigoryeva, V.B.-
dc.contributor.authorSpodeniuk, S.I.-
dc.contributor.authorPoronik, E.G.-
dc.date.accessioned2021-01-05T11:20:16Z-
dc.date.available2021-01-05T11:20:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.306-312uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118-
dc.description.abstractВ методичній літературі існує штучне розділення образотворчої культури архітектора на дві складові: художню та проектну. Однак у сучасних дослідженнях приділяється недостатньо уваги розвитку композиційного мислення студентів як важливого чинника їх об’єднання. Композиційне мислення виявляється в композиційній діяльності, що є специфічною якістю пізнавальної діяльності в мистецтві. Композиційна діяльність передбачає як інтелектуальні (розумові операції), так і практичні (образотворчі) дії. Системний підхід до розвитку розумових та практичних дій студентів на заняттях з дисципліни «Рисунок» формує необхідний рівень композиційної діяльності для вирішення художніх та практичних задач у майбутній професії. В статті проаналізовані деякі особливості формування навичок композиційної діяльності студентів-архітекторів на завершальному етапі вивчення образотворчої грамоти. За результатами першого етапу констатуючого експерименту були визначені критерії навичок композиційної діяльності та три рівні сформованості цих навичок у студентів-архітекторів в результаті розробленої методики.uk_UA
dc.publisherПТІАУuk_UA
dc.subjectархітектурна освітаuk_UA
dc.subjectкомпозиційне мисленняuk_UA
dc.subjectкомпозиційна діяльністьuk_UA
dc.subjectнавичка композиційної діяльностіuk_UA
dc.subjectкритерії та рівні сформованості композиційної діяльностіuk_UA
dc.titleMethodology for determining maturity of compositional skills in architecture studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Сборник ПТИАУ №20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students.pdf3,16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.