Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Назва: Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students
Автори: Grigoryeva, V.B.
Spodeniuk, S.I.
Poronik, E.G.
Ключові слова: архітектурна освіта
композиційне мислення
композиційна діяльність
навичка композиційної діяльності
критерії та рівні сформованості композиційної діяльності
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПТІАУ
Бібліографічний опис: с.306-312
Короткий огляд (реферат): В методичній літературі існує штучне розділення образотворчої культури архітектора на дві складові: художню та проектну. Однак у сучасних дослідженнях приділяється недостатньо уваги розвитку композиційного мислення студентів як важливого чинника їх об’єднання. Композиційне мислення виявляється в композиційній діяльності, що є специфічною якістю пізнавальної діяльності в мистецтві. Композиційна діяльність передбачає як інтелектуальні (розумові операції), так і практичні (образотворчі) дії. Системний підхід до розвитку розумових та практичних дій студентів на заняттях з дисципліни «Рисунок» формує необхідний рівень композиційної діяльності для вирішення художніх та практичних задач у майбутній професії. В статті проаналізовані деякі особливості формування навичок композиційної діяльності студентів-архітекторів на завершальному етапі вивчення образотворчої грамоти. За результатами першого етапу констатуючого експерименту були визначені критерії навичок композиційної діяльності та три рівні сформованості цих навичок у студентів-архітекторів в результаті розробленої методики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Розташовується у зібраннях:Сборник ПТИАУ №20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students.pdf3,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.