Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Titel: Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students
Autoren: Grigoryeva, V.B.
Spodeniuk, S.I.
Poronik, E.G.
Stichwörter: архітектурна освіта
композиційне мислення
композиційна діяльність
навичка композиційної діяльності
критерії та рівні сформованості композиційної діяльності
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: ПТІАУ
Zitierform: с.306-312
Zusammenfassung: В методичній літературі існує штучне розділення образотворчої культури архітектора на дві складові: художню та проектну. Однак у сучасних дослідженнях приділяється недостатньо уваги розвитку композиційного мислення студентів як важливого чинника їх об’єднання. Композиційне мислення виявляється в композиційній діяльності, що є специфічною якістю пізнавальної діяльності в мистецтві. Композиційна діяльність передбачає як інтелектуальні (розумові операції), так і практичні (образотворчі) дії. Системний підхід до розвитку розумових та практичних дій студентів на заняттях з дисципліни «Рисунок» формує необхідний рівень композиційної діяльності для вирішення художніх та практичних задач у майбутній професії. В статті проаналізовані деякі особливості формування навичок композиційної діяльності студентів-архітекторів на завершальному етапі вивчення образотворчої грамоти. За результатами першого етапу констатуючого експерименту були визначені критерії навичок композиційної діяльності та три рівні сформованості цих навичок у студентів-архітекторів в результаті розробленої методики.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9118
Enthalten in den Sammlungen:Сборник ПТИАУ №20

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Methodology for determining maturity of compositional skills in architecture students.pdf3,16 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.