Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9314
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.contributor.authorМунтян, О.В.-
dc.date.accessioned2021-11-03T08:50:41Z-
dc.date.available2021-11-03T08:50:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citation69-73uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9314-
dc.description.abstractВ дослідженнях вивчається категорійно-понятійний апарат щодо менеджменту виробничо-господарської діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингового макросередовища та мікросередовища; внутрішнього середовища на прикладі Алькабір – Строй. Економічно обгрунтовані пропозиції з метою зростання ефективності інклюзивного менеджменту на прикладі Алькабір – Стройuk_UA
dc.publisher. ХІІ міжн. наук.-практ. конф. - Одес. держ.акад.будівн. та арх. Науки: маркетинг, менеджмент, економіка, управління проектами.uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбудівельна галузьuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.titleМаркетингове середовище та перспективи інключивного менеджменту на прикладі Алькабір-стройuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.