Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9314
Назва: Маркетингове середовище та перспективи інключивного менеджменту на прикладі Алькабір-строй
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Мунтян, О.В.
Ключові слова: менеджмент
будівельна галузь
персонал
інклюзія
Дата публікації: 2021
Видавництво: . ХІІ міжн. наук.-практ. конф. - Одес. держ.акад.будівн. та арх. Науки: маркетинг, менеджмент, економіка, управління проектами.
Бібліографічний опис: 69-73
Короткий огляд (реферат): В дослідженнях вивчається категорійно-понятійний апарат щодо менеджменту виробничо-господарської діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингового макросередовища та мікросередовища; внутрішнього середовища на прикладі Алькабір – Строй. Економічно обгрунтовані пропозиції з метою зростання ефективності інклюзивного менеджменту на прикладі Алькабір – Строй
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9314
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.