Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9314
Название: Маркетингове середовище та перспективи інключивного менеджменту на прикладі Алькабір-строй
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Мунтян, О.В.
Ключевые слова: менеджмент
будівельна галузь
персонал
інклюзія
Дата публикации: 2021
Издательство: . ХІІ міжн. наук.-практ. конф. - Одес. держ.акад.будівн. та арх. Науки: маркетинг, менеджмент, економіка, управління проектами.
Библиографическое описание: 69-73
Краткий осмотр (реферат): В дослідженнях вивчається категорійно-понятійний апарат щодо менеджменту виробничо-господарської діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингового макросередовища та мікросередовища; внутрішнього середовища на прикладі Алькабір – Строй. Економічно обгрунтовані пропозиції з метою зростання ефективності інклюзивного менеджменту на прикладі Алькабір – Строй
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9314
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.