Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9377
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГронська, М.В.-
dc.contributor.authorДога, В.С.-
dc.date.accessioned2022-01-04T10:00:51Z-
dc.date.available2022-01-04T10:00:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9377-
dc.description.abstractДіяльність сучасних підриємств пов'язана з обробкою великих потоків інформації.Саме тому все актуальнішим стає питання необхідності використання нових інформаційних технологій,які б дозволили автоматизувати процеси та функції управління маркетингом.uk_UA
dc.publisherРМДвУЕГ 2021,Одесса,ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries21;25-29-
dc.subjectмаркетинговіuk_UA
dc.subjectсистемиuk_UA
dc.subjectконкурентоспрможностіuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.titleСучасні маркетингові інформаційні системи,як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:РМДвУЕГ 2021



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.