Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9377
Назва: Сучасні маркетингові інформаційні системи,як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Гронська, М.В.
Дога, В.С.
Ключові слова: маркетингові
системи
конкурентоспрможності
підприємства
Дата публікації: 2021
Видавництво: РМДвУЕГ 2021,Одесса,ОДАБА
Серія/номер: 21;25-29
Короткий огляд (реферат): Діяльність сучасних підриємств пов'язана з обробкою великих потоків інформації.Саме тому все актуальнішим стає питання необхідності використання нових інформаційних технологій,які б дозволили автоматизувати процеси та функції управління маркетингом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9377
Розташовується у зібраннях:РМДвУЕГ 2021



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.