Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9377
Название: Сучасні маркетингові інформаційні системи,як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Гронська, М.В.
Дога, В.С.
Ключевые слова: маркетингові
системи
конкурентоспрможності
підприємства
Дата публикации: 2021
Издательство: РМДвУЕГ 2021,Одесса,ОДАБА
Серия/номер: 21;25-29
Краткий осмотр (реферат): Діяльність сучасних підриємств пов'язана з обробкою великих потоків інформації.Саме тому все актуальнішим стає питання необхідності використання нових інформаційних технологій,які б дозволили автоматизувати процеси та функції управління маркетингом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9377
Располагается в коллекциях:РМДвУЕГ 2021



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.