Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9939
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗмінчак, Н.М.-
dc.date.accessioned2022-12-08T11:40:31Z-
dc.date.available2022-12-08T11:40:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9939-
dc.description.abstractВ українській освіті за часи незалежності відбулося багато змін та нововведень,що мають як позитивні, так і негативні наслідки. Проблемною бачиться стійка тенденція переспрямування освітнього процесу на вузьке вивчення фактажу,а також орієнтацію на виконання тестових завдань.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.259-
dc.subjectнововведенняuk_UA
dc.subjectнаративне навчанняuk_UA
dc.subjectтестові завданяuk_UA
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk_UA
dc.titleНаративне навчання як метод вивчення гуманітарних дисціплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наративне навчання як метод вивчення.pdf257,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.