Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9939
Назва: Наративне навчання як метод вивчення гуманітарних дисціплін
Автори: Змінчак, Н.М.
Ключові слова: нововведення
наративне навчання
тестові завданя
гуманітарні дисципліни
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.259
Короткий огляд (реферат): В українській освіті за часи незалежності відбулося багато змін та нововведень,що мають як позитивні, так і негативні наслідки. Проблемною бачиться стійка тенденція переспрямування освітнього процесу на вузьке вивчення фактажу,а також орієнтацію на виконання тестових завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9939
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наративне навчання як метод вивчення.pdf257,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.