Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9939
Назва: | Наративне навчання як метод вивчення гуманітарних дисціплін |
Автори: | Змінчак, Н.М. |
Ключові слова: | нововведення наративне навчання тестові завданя гуманітарні дисципліни |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | 22;с.259 |
Короткий огляд (реферат): | В українській освіті за часи незалежності відбулося багато змін та нововведень,що мають як позитивні, так і негативні наслідки. Проблемною бачиться стійка тенденція переспрямування освітнього процесу на вузьке вивчення фактажу,а також орієнтацію на виконання тестових завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9939 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наративне навчання як метод вивчення.pdf | 257,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.