Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9958
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.contributor.authorМетлицький, В.В.-
dc.date.accessioned2022-12-13T11:02:04Z-
dc.date.available2022-12-13T11:02:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9958-
dc.description.abstractСучасний ринок вищої освіти відрізняється значним підвищенням інтенсивності конкурентної боротьби між вишами. Конкуренція призводить до усвідомлення того,наскільки важливо наголосити на своїй унікальності.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.247-
dc.subjectособливості брендінгуuk_UA
dc.subjectсучасний ринок вищої освітиuk_UA
dc.subjectпідвищення інтенсивностіuk_UA
dc.subjectаджеабітурієнтuk_UA
dc.titleОсобливості брендінгу і комунікацій у сфері освітних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особливості брендингу і комунікацій.pdf257,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.