Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9958
Назва: Особливості брендінгу і комунікацій у сфері освітних послуг
Автори: Єрмакова, С.С.
Метлицький, В.В.
Ключові слова: особливості брендінгу
сучасний ринок вищої освіти
підвищення інтенсивності
аджеабітурієнт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.247
Короткий огляд (реферат): Сучасний ринок вищої освіти відрізняється значним підвищенням інтенсивності конкурентної боротьби між вишами. Конкуренція призводить до усвідомлення того,наскільки важливо наголосити на своїй унікальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9958
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості брендингу і комунікацій.pdf257,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.