Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10212
Название: Моделювання та оптимізація як методологічна домінанта інженерної освіти
Авторы: Семенова, С.В.
Колесников, А.В.
Ключевые слова: моделювання
оптимізація
методологічна домінанта
інженерна вища освіта
Дата публикации: 2023
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 23;с138-139
Краткий осмотр (реферат): Одним з головних питань організації освітнього процесу в закладі вищої освіти (ЗВО) інженерного напрямку є виділення кругу ідей і понять,що відіграють роль домінанти. Домінантні ідеї є центрами, навколо яких зорганізуються основні системні процеси і, одночасно, містять, іноді у скороченій формі, основні правила побудови системи в цілому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10212
Располагается в коллекциях:2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Моделювання та оптимізація як методологічна.pdf550,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.