Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10715
Title: Моделювання платформи інтегрованого освітнього бренда у системі маркетингових комунікацій вищого закладу освіти
Authors: Осауленко, С.В.
Keywords: моделювання
інноваційна економіка
розповсюдження нових знань
конкурентоспроможність
Issue Date: 2024
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: ;49
Abstract: Інноваційна економіка потребує передових технологій та нової освітньої системи, що забеспечить оновлення інтелектуального потенціалу країни, як домінантного механіз- му зростання її прибутковості, а втілення його у загальне національне збагачення сприятиме підвищенню економічного потенціалу України.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10715
Appears in Collections:УЯПФ 2024р

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mоделювання платформи інтегрованого....pdf494 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.