Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10715
Название: Моделювання платформи інтегрованого освітнього бренда у системі маркетингових комунікацій вищого закладу освіти
Авторы: Осауленко, С.В.
Ключевые слова: моделювання
інноваційна економіка
розповсюдження нових знань
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: ;49
Краткий осмотр (реферат): Інноваційна економіка потребує передових технологій та нової освітньої системи, що забеспечить оновлення інтелектуального потенціалу країни, як домінантного механіз- му зростання її прибутковості, а втілення його у загальне національне збагачення сприятиме підвищенню економічного потенціалу України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10715
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mоделювання платформи інтегрованого....pdf494 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.