Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10715
Назва: Моделювання платформи інтегрованого освітнього бренда у системі маркетингових комунікацій вищого закладу освіти
Автори: Осауленко, С.В.
Ключові слова: моделювання
інноваційна економіка
розповсюдження нових знань
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;49
Короткий огляд (реферат): Інноваційна економіка потребує передових технологій та нової освітньої системи, що забеспечить оновлення інтелектуального потенціалу країни, як домінантного механіз- му зростання її прибутковості, а втілення його у загальне національне збагачення сприятиме підвищенню економічного потенціалу України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10715
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mоделювання платформи інтегрованого....pdf494 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.