Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752
Название: | Концептуальні засади образотворчого навчання: формування художньо-творчого потенціалу студентів |
Авторы: | Горобенко, А.О. |
Ключевые слова: | актуальність дослідження парадигма образотворчого навчання особистісно-орієнтована освіта професійно-художня діяльність |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Одеса, ОДАБА |
Серия/номер: | ;111-113 |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність дослідження. На сьогодні особлива увага до парадигми образотворчого навчання, яке переосмислюються в контексті гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти та одночасно виявляє, на основі уваги до професіоналізації, проблематику інтегрованого навчання, що має значний потенціал для оптимізації навчального ... |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752 |
Располагается в коллекциях: | УЯПФ 2024р |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні засади образотворчого навч....pdf | 545,89 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.